Thursday, August 29, 2013

MEET NEW ONE

WootWootHeyp People! Hari ni kita nak kenalkan korang semua dengan 'Boyfriend' baru kita (menggedik kejap) Here it is

PARK CHANYEOL






 So how is it? Comel kan!!! Park Chanyeol is one of the 12 members of EXO. Masa first time aku tengok dia aku ingat dia maknae dalam grup ni. Sekali dia adalah hyung dalam EXO. Chanyeol sebaya dengan SANDEUL.

Meh aku cerita macam mana aku kenal Chanyeol. Masa balik raya hari tu aku bukak lah tab kononnya nak mainlah. Bila bukak je aku terperasan background picture yang adik aku letak tu bukan grup yang aku kenal. Siapa diorang ni? Apahal ramai sangat members dalam grup tu? Jadi aku pun usha-usha adik aku, bertanyakan soal mereka (ceh ayat sastera dah sampai~)   


(ni background picture tab tu)

Menurut Si Kecik a.k.a adik bongsuku , mereka adalah EXO yang aku dok kutuk dulu sebab ramai sangat ahli. Hehe actually time tu tumpuan sepenuhnya pada B1A4 tu pasai bila ada grup baru aku wat pekak je. Adik aku suggest MV WOLF dengan GROWL (time tu MV GROWL baru keluar) Aku pun bukak Youtube and search MV tu.

WOW DAEBAK!!!

SMART GILLER!!

Nak aje aku tunjuk muka teruja aku.Hehe.. Aku ingat lagi banyak kali jugaklah aku rewind MV tu semata-mata nak kenal members EXO. Puas jugaklah Si Adik perkenalkan diorang pada aku. Tapi almaklumlah kepala aku lambat diagnos sikit , agak sukar nak tau yang mana satu

Balik ke kolej aku tiba-tiba teringat aku ada poster EXO . Aku bongkar rak buku kat bilik and finally i found it! Kat situlah ada gambar and nama diorang


(Source from internet)

dari kiri : SUHO , BAEKHYUN,CHANYEOL, D.O , KAI, SEHUN , KRIS, XIUMIN, LUHAN, LAY,
              CHEN, TAO

Sejak hari tu timbul rasa rajin mengusha lagu-lagu dalam XOXO. (Haila ~ bila nak berubah? )

Ok full stop! Kita beralih pula kepada current k-drama yang berjaya menarik perhatian aku

I HEAR YOUR VOICE








Sapa2 yang pernah tengok school 2013 mesti kenal dengan Lee Jong Seuk. Aku bukan nak tekankan Lee Jong Seuk tapi aku nak tekankan pasal jalan cerita dia. Nah semua orang baca

Synopsis

A thriller courtroom drama with fantasy and romantic comedy elements. It will depict the story of Jang Hye Sung (Lee Bo Young), a bold, sassy, thick-faced, comical, and materialistic public defender who becomes a lawyer after overcoming poverty and painful memories from her childhood, comes to realizations about society and justice after meeting Park Soo Ha (Lee Jong Suk), a 19-year-old boy who reads other people’s thoughts and Cha Kwan Woo (Yoon Sang Hyun), an innocent lawyer who lives a disciplined life. Jang Hye Sung is actually Soo Ha's first love after she gave a decisive testimony on his father's murder case 10 years ago and Soo Ha promised to protect her from the killer's threats. Meanwhile, Cha Kwan Woo is Jang Hye Sung's fellow lawyer who is a cheerful and idealistic former cop even though his character a bit slow, he is nice and pleasant with a firm idea of his principles and justice. Together they will team up to to find the justice in the courtroom and solve the toughest cases with less than 1% chance of winning
(sumber dari DramaWiki)

So guys itu sahaja untuk hari ini. Sekian terima kasih


No comments: