Tuesday, August 6, 2013

KECELARUAN EMOSI

Haila~ Ooopss apahal aku mengeluh tetiba ni..No no no .Mana boleh bagi negative view pada pembaca sekalian.Ceh macam ada je orang yang baca 'harta karun ' aku ni. Ok! Enough merepek!

Actually what i'm going to write here is i want to share a few moments i got since i'm wearing a Matiks Student title. What a broken english~

Ok aku terasa macam i'm back to my old-cheeky-stalker-angin puting beliung tak kira masa habit. Haha see nak sebut pun macam apa entah. People might say Woi kau dah besar , matang ar skit .Hal kecik like Terasa hati dengan kawan pun nak emo macam apa entah. Woot woot~ Yes i admit , memang tak sepatutnya aku berperangai sebegitu .Lain orang lain perangainya. Aku mengaku aku x adalah baik sangat (i mean nak usik gurau sikit tak boleh) x lah jahat sangat ( x de nya aku sampai hati nak humbanorang kalau dia cari pasal dengan aku) . Tapi kalau all the time kau cerita pasal orang yang sama tak ke aku terasa nak campak kau jauh2.Sorry if you guys rasa mulut aku x ada insurans. Insurans hanya dibayar bila masing-masing hormat diri masing-masing.

Next the worst thing i hate most is I can't say NO even though it is wrong. Aku tak boleh tegur orang sebab aku  takut orang akan terasa hati dengan teguran aku. Yup perasaan orang lain sekarang menjadi keutamaan aku. Mungkin sebab aku dah serik dengan apa yang aku pernah buat dulu.Sakitkan hati orang lain tanpa fikir apa perasaan dia bila aku buat macam tu kat dia. Rasa macam really dumb-foooolll!!!

You know aku nak sangat jadi baik, x kacau hidup orang dan orang pun x kacau hidup aku.Aku bebas memilih, buat apa sahaja yang aku suka tanpa memikirkan pandangan orang lain. Aku teringin jadi jujur, cakap "kau jangan sentuh barang aku tanpa permission aku selagi aku tak rasa kau boleh dipercayai 100%" sayang kawan macam sayang adik sendiri. Mungkin dasar kepercayaan aku masih cetek. Yup aku masih belum jumpa sesiapa yang aku boleh percaya sepenuhnya.

KECELARUAN EMOSI BERMULA

No comments: