Sunday, May 19, 2013

B1A4 ! What's HAPPENING?


ok nak jerit kuat-kuat. Hari ni (18/05/13) B1A4 oppa aku menang music core. Pergh seyes aku bangga gila dengan diorang lagi-lagi Jung Jinyoung (leader B1A4) . Jinyoung merupakan komposer dan penulis lirik bagi lagu What's Happening ? Dia menangis bila lagu yang diciptanya sendiri menang. Kalau aku pun menangis juga. Yang terharu tu dia sampai tak boleh nak cakap apa-apa dan CNU oppa aku pun menangis juga. Yang steady cool je Gongchan oppa. Aku tengok dah macam Gongchan ni yang paling tua kat situ.Hehe Sandeul jangan cakap ar pusing belakang terus , cover nangis. Baro nangis sikit je. Baru 2 minggu diorang buat comeback dah menang no 1. Terharu sangat-sangat tadi baca twitter Jinyoung. Dia minta maaf sangat sebab tak cakap apa-apa masa live broadcast tadi. Tak pe kitorang faham (cewah! macam apa je cara aku cakap) The best part is he said He loves BANA !! Ni yang kembang semangkuk.

#So BANAs let's support their work hard and continue to love them . 
BANAnB1A4 FOREVER TOGETHER !


No comments: