Saturday, April 27, 2013

ADIK

Salam... semalam adik aku masuk hospital.Nak dijadikan cerita adik aku demam  plus muntah semalam.Dia kalau demam memang jarang muntah.Last muntah masa dia darjah 4 , kalau tak silap aku.Tetiba semalam aku balik lepas pergi shopping barang dapur dengan emak dan abang ,adik muntah teruk.Ah..sudah ~ Aku cakap dalam hati takkan kena balik kot?

Masa kecik adik aku memang selalu keluar masuk hospital.Dia ada sakit tonsel (Agaknya lah nama penyakit dia mcam tu) Maksud aku tekak dia bengkak. Tiap-tiap tahun dia mesti masukhospital. Rasa macam dah 3 tahun dia tak masuk hospital.Aku ingat bila dia dah besar sakit dia tu pulihlah.Aku ada tanya dorm mate pasal hal ni.Dia pun pernah kena jugak masa kecik. Dorm mate aku cakap benda tu boleh hilang kalau dia mengecut dan terkeluar sendiri. Entah lah. Aku rasa betul kot.

Budak kecik ni memang buat aku risau.Udah le kau tu sorang je adik perempuan aku. Haha untung dapat kakak prihatin maca aku (Ahaks!) Gap 4 tahun tu mungkin penyebab aku rasa aku kena care dengan dia.Lagi-lagi dia seorang perempuan dan bongsu. Adik lelaki aku tak risau sangat.Dia kan lelaki~(statement lapuk!)

#Harapan aku cuma nak adik aku sembuh dan sihat macam selalu.

No comments: