Thursday, March 28, 2013

MR BEAR

Awat bear? Sebenarnya aku tetiba teringat dekat bear yang diberi oleh orang -orang yang sayang aku.First kawan aku , Hanis.Dia lah satu-satunya manusia yang beri bear kat aku as birthday present. Sweet tak? Haha aku yang berhati tak berapa nak lembut ni terus jadi sweet semendang sebab dapat bear.Second kawan aku jugak yang kasi. Bear kejayan. Bear ni kecik je tapi bila pandang memang buatkan aku berkobar-kobar nak belajar. Sebab Mr. Bear ni pakai topi graduate. Lagipun aku dapat bear ni sebab tolong kawan siapkan kerja. Kira nya bear ni suruh aku belajar sampai aku dapat pegang segulung ijazah.Thanks kawan sebab kasi bear ni..

Cakap pasal bear aku terbaca satu blog ni yang cerita pasal maksud disebalik hadiah Teddy Bear. Empunya blog kata si pemberi tahu si penerima ni seorang yang manja sebab tu dia kasi bear.Ok aku mengakulah yang memang ada betulnya disebalik kata-kata si empunya blog.Manja ni memang sangat sinonim dengan perempuan.Tipulah kalau ada yang kata perempuan stone tak ada sekelumit perangai manja dalam diri dia.Cuba kau bagi benda yang dia suka automatic dia akan TERBUAT aksi manja tanpa sengaja dia. Aku pernah juga ada member stone. Sekali kau bagi dia ais krim melompat bagai nak rak siap cakap
"YEAH! YEAH! " gaya budak tak cukup umur.

Lagi bear ni mampu meluahkan perasaan kasih dan sayang seorang perempuan tu. Comel tau perempuan ni kalau dah start perangai manja dia.Hehe tu ajelah. Bye~ Asalamualaikum ^_^

No comments: