Sunday, March 17, 2013

RINDU PADA KAMU !

Hari tu aku kemas bilik adik bujang aku.Entah kenapa aku rajin sangat sampai satu bilik aku kemas.Buku-buku sekolah dia aku susun.Ikut form pulak tu, jenis dia pun aku susun.Sekali aku terpandang pada Past Year Question Mathematics. Hati tergerak nak buat sebab dah lama sangat tak pegang kalkulator. Serious rindu nak buat math.Bila tengok tv spm tutorial kat astro terus teringat subjek bio, physics ngn chemistry.Nampak add maths aku terus tukar tak nak tengok.Bukan membenci add maths cuma aku tak berani nak bersemuka dengan subjek tu,

Jadi aku sangat rindu nak pegang buku sekolah, pakai baju sekolah, kasut pvc, prep, buku yang berlambak atas meja, loker,dorm. Semalam bila aku tengok filem Pada Suatu Cinta Dahulu tetiba tringat zaman sekolah.Kenakalan diorang tu memang buatkan aku teringat zaman persekolahan aku.Dari budak hingus yang blur dengan semua benda sampai zaman taiko yang bajet~ Diorang dah berjaya wat aku nak balik semula zaman sekolah.Nangis ar macam ni~






Zaman sekolah sukar untuk diulang tapi sangat manis untuk dikenang.

No comments: