Wednesday, June 4, 2014

WHAT IS V_OSH? Part 1_V

Asalamualaikum

What is IM THE V_OSH? It's actually acronym for V Kim Taehyung from BTS and Oh Se Hun.from EXO.
Idea ni datang masa dekat matrik.Aku duduk sorang-sorang dekat bilik.Konon nak study la pukul 2 pagi tu. Actually aku memang stail study dari pukul 10 sampai 2 pagi.Kalau hujung minggu memang aku bantai layan movie atau youtube sampai subuh.Lepas subuh mandi, tidur.Stail tak minah ni?

Adik perempuan aku kasi 3 video BTS masa aku cuti sem 1.Kononlah aku kutuk-kutuk group ni sebab gaya diorang ganas.Aku kan sopan santun orangnya mana nak main keganasan ni.Ahaks! Bila aku bukak MV diorang serious aku cakap budak-budak ni memang stail.Lepas tu aku try cari kat youtube MV diorang yang lain.Kebetulan time tu Boy In Luv baru release.Aku download.Esok pagi aku tengok.Kagum sangat dengan dance dan susunan lagu budak-budak ni. Cuma satu la kurang sikit.Stail rambut Leader dia, Rap Monster sebijik macam Sehunnie yang tengah promote Miracle In December. Pagi tu aku baran je. Gaya Sehunnie tu macam laki aku je.Geli~ Aku suruh Hanis tengok MV tu.Dia kata stail jugalah, dengan school uniform yang diorang pakai.Aku tak kisah sangat pasal uniform diorang, yang aku kisah stail rambut tu.Aku cakap kat member aku, dia cakap memang sebijik.


Atas tu Sehunnie
Bawah Rap Monster

Kononlah aku nak boikot diorang tapi tak menjadi pun sebab talent diorang lagi hebat dari stail diorang.Aku fikir balik stail tak penting yang penting bakat yang ada.BTS ni compose lagu sendiri just like B1A4 yang aku respect sangat dan buat beberapa cover.Contoh lagu Caffe Late' (lagu cover diorang) dan 95's graduation (V dan Jimin). Memang aku jatuh cintan habis dengan lagu-lagu tu.

Caffe Late'


95's Graduation

Cakap pasal V, macam mana aku boleh kenal dia? Ni semua sebab suara dia.Dalam banyak-banyak lagu diorang aku selalu dengar ada one of this member yang ada suara besar.Aku tertanya-tanya siapa dia ni? Aku tngok balik segala MV diorang, nak detect suara siapa besar sangat ni. Akhirnya aku tahu it was V! V ni kelakar orangnya walaupun dia agak serious.VERY MANLY YOU! Macam mana I boleh tau? I tengok Rookie King...




V Kim TaeHyung

V aku boleh kategorikan the best male idol in selca.Selca dia or Selfie dia memang the best. V juga terkenal dengan perangai 4D . Dia boleh berada dalam pelbagai emosi. The most reason yang aku boleh cakap V is the BEST ni adalah sense of humor dia tinggi. Hehe muka dia macam budak kan.Mana taknya dia satu batch dengan aku. Batch 1995 so this year dia 19 baby macam aku.Kehkeh.. nak tengok dan dengar suara V dalam Boy In Luv yang buat aku jatuh cintan tu...ni tengok MV dia


Kalau terasa dengar suara besar-besar tu, itulah V

Penutup cerita untuk PART 1_V korang dah tau kan kenapa blog ni boleh jadi I'M THE V_OSH. Sambungan untuk OSH kejap lagi akan diceritakan.Till then.Asalamualaikum!

No comments: