Monday, May 13, 2013

Say lalala to my kid's world

Huh! Sebenarnya tak ada apa nak tulis kat sini.Cuma nak hilangkan boring sambil melayan What's Happening B1A4. Zaman kanak-kanak memang best. Belajar banyak benda.Daripada tak berani nak buat hingga "wah berani sungguh aku mencubanya".. okay these are some of my photos, from age 13 until 18

Innocent look. 
-13-


Ni zaman-zaman rock aku. Baru belajar jadi kanak-kanak remaja
-  14 -


Rupa psycho pun ade kan
- 15 -



Gambar di atas nampak agak sakit sikit, yang bawah ni pulak sihat walafiat. Rumah itu tempat rehat paling best! sebab tu nampak sihat ^_^
- 16 -


Tu dia , muka senior dah keluar.Haha muka flawless habis. Bila dah diberi peluang ber-make up, hamik kau! Bertepek-tepek BB CREAM aku pakai siap eyeliner tu

Aku memang suka ber-make up since i was 13. Sepatutnya time tu la kena jaga muka, say no to 'picit-picit' jerawat. Aku tahu benda ni pun lepas duduk asrama, kan kitorang all girls so tips-tips kecantikan ni memang free ler dapat. Time dok belek-belek muka kat cermin loker, boleh tanya member macam mana nak jaga kulit.

Ni nak kongsi rupa orang hadapi tekanan SPM.Tengok eh




Di samping bertambah layu kelopak mata, bertambah juga kekembangan pipi.Sekolah aku makanan HEAVEN !  Beginilah hasilnya.hihi serius cakap time form 5 serabut yang amat aku.Semua dah tak peduli.Yang aku tahu 'STUDY STUDY' hoho rupa muka pun ya Allah tak tahu nak cakap apa

Dan apabila di touch up di MALAM GEMALA PUTERI , inilah hasilnya.


huuu~ 

Bila dah balik rumah , muka semangat waja , gembira terbit dengan sendirinya.Walaupun kekembangan pipi tu masih sama. 

#Dulu ada orang cakap muka aku psycho.. Errr...ada tanda ? di situ.

3 comments:

Fiqa Nsz said...

Cewah. Haha ada sikit. :P

Unknown said...

terbukti..makin lama..makin cantik

MieQa Ismail said...

zaty fu : malu aku..haaaa ^_^